Vannak cégek, akiktől tanulhatnánk a marketinget. Íme a tökéletes tálalása egy takarítói munkának:
“Belvárosi hostelünkbe keresünk takarító személyzetet különböző műszakokra. Amit elvárunk: legyél precíz, igényes, önálló és legyen középfokú végzettséged. Cserébe ezekért kellemes, fiatalos munkakörnyezetet, rugalmas időbeosztást, hosszú távú munkalehetőséget és végül, de nem utolsó sorban, korrekt fizetést adunk. “
Hát nem fantasztikus?? Kellemes és fiatalos munkakörnyezet (az milyen? Mosolygós emberek után takarítok? ), rugalmas időbeosztás (hahó, itt műszakok vannak!), hosszú távú munkalehetőség (na, aki ezt ma garantálni meri, az vagy hülye vagy hazudik), és persze a korrekt fizetés. (ebben biztosan is vagyunk, állítólag ugyanis nincs elég takarító Magyarországon. Kórosan nincs.)
Na, szóval csupa trillilli és trallala. Na? Kinek jött meg kedve egy fiatalos munkakörnyezetben takarítani? 🙂
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: